czwartek, 16 listopada 2017

Jak zrobić hybdrydy w ekspresowym tempie? - Lampa UV Ronney + lakier Monohybrydowy 3 w 1 (baza + kolor + top) 1LAK Peggy Sage

 Jak zrobić hybdrydy w ekspresowym tempie? 
- Lampa UV Ronney + lakier Monohybrydowy 3 w 1 (baza + kolor + top) 
1LAK Peggy Sage

 
Zastanawiacie się pewnie czy jest możliwe wykonanie manicure hybrydowego w ekspresowym tempie, omijając wszystkie mozolne i czasochłonne etapy, takie jak nakładanie bazy, koloru i topu, jednocześnie wszystko pojedynczo utwardzając pod lampą. Tak - jest możliwe. Pojawił się pewien mocno przełomowy kosmetyk, dzięki któremu zrobienie paznokci trwa średnio 3 minuty :) Wszystko za sprawą lakieru monohybrydowego.


1LAK Peggy Sage to lakier monohybrydowy, który w zamyśle ma zastąpić bazę, kolor i top. Jest to lakier 3w1. Zamiast nakładać na paznokcie trzy, cztery warstwy różnych produktów, jednocześnie susząc każdą z osobna, nakładamy tylko i wyłącznie ten lakier. 


1LAK Peggy Sage ma bardzo wygodny pędzelek, dzięki któremu łatwo i dokładnie pokrywamy płytkę paznokcia kolorem. Jego zapach nie jest mocno drażniący. Schnie dosyć szybko pod lampą, średnio 60 sekund jedna warstwa, jednak aby pokryć nim całkowicie płytkę, należy nałożyć przynajmniej dwie. Kolor mojego lakieru jest pięknie czerwony, ładnie błyszczy na płytce. 

Niestety ... przechodząc do minusów - lakier nie jest według mnie tak trwały, jak tradycyjny hybrydowy. Po tygodniu jest mocno odpryśnięty na paznokciach, szczególnie na ich końcach. Jeżeli chodzi o hybrydy - nie ma takiej możliwości, one nigdy nie odpryskują. 


Sama idea takiego lakieru jest świetna, niestety jeszcze trzeba dopracować tą trwałość, bo póki co nie równa się trwałości hybryd. Fakt - utrzymuje się troszkę dłużej na paznokciach, niż zwykły lakier, jednak utrwalając go lampą UV liczyłam na lepszy efekt.


Przy okazji chcę Wam pokazać bardzo fajną, malutką i skuteczną lampę UV firmy Ronney. Model ten nazywa się "Nina" i jest to lampa przypominająca wyglądem mały mostek. Jakiś czas temu miałam podobną. Spisywała się równie świetnie. Po pierwsze lampa nie zajmuje dużo miejsca, więc spokojnie mieści mi się w moim organizerze do wykonywania hybryd. 


Obsługa lampy jest bardzo prosta. Podłączamy ją do prądu. Kabelek ma zwykłe przyłącze oraz port usb. Następnie naciskamy górny przycisk w celu uruchomienia nagrzewania. Pod lampą umieszczamy dłoń.


Lampa naświetla się przez 60 sekund, następnie samoczynnie wyłącza. To czas optymalny by wysuszyć warstwę lakieru. Moc lampy to 9W (3 x LED) a jej koszt to średnio 20 zł - więc tak naprawdę za grosze możemy nabyć sprzęt, który w zupełności wystarczy do przygotowania manicure hybrydowego w warunkach domowych. Zdecydowanie polecam tą lampę - tania, dobra alternatywa dla drogich, "profesjonalnych" akcesoriów.

Robicie paznokcie hybrydowe 
czy raczej jesteście zwolenniczkami tradycyjnego manicure?

7 komentarzy:

  1. Fajny ten lakier ale szkoda że mało trwały

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię sobie hybrydy, dopiero sobie z nimi zaczynam ale też tak zalewam skórki jak ty

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna lampa, myślałam, że trwałość będzie porównywalna do hybryd, szkoda, że tak nie jest

    OdpowiedzUsuń
  4. ja korzystam z tej lampy do nakładania hybryd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Równeiz posiadam lakier 3 w 1 i nawet jest dobry jak dla mnie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...