czwartek, 7 września 2017

Lipcowo - sierpniowe denko kosmetyczne

Lipcowo - sierpniowe denko kosmetyczne

Produkty, których zużycie nastąpiło w lipcu i sierpniu i krótka recenzja, 
jakie wywarły na mnie wrażenie.
 
• Kupię ponownie.
• Być może kupię.
• Nie kupię.


1. Balea - żel pod prysznic - Tym razem malonowy. Lubię, lubię i jeszcze raz lubię. Za wszystko : za zapach, kolorowe opakowania, cenę i dobre pienienie się. 

2. Bishojo - Krem rewitalizujący na noc - Krem pozbawiony parafiny i silikonów, nie zapycha. Działa nawilżająco i wygładzająco. Całkiem fajny. Pełna opinia o nim TUTAJ.

3. Biovax Serum wzmacniające do włosów A+E - Najlepsze! Idealnie zabezpiecza końcówki włosów przed zniszczeniem, dyscyplinuje włosy, redukuje puszenie się, wygładza, dodaje blasku, odżywia. Produkt obowiązkowy do wykończenia fryzury po umyciu, do zabezpieczenia przed zniszczeniami, ochronny, idealny!

4. Herbatint - Królewska odżywka w kremie Royal Cream Conditioner - Humektantowa odżywka do włosów o mocnym działaniu nawilżającym. U mnie nie sprawdziła się za bardzo. Ma lejącą konsystencję więc zużyłam ją do emuglowania oleju. Pełna recenzja TUTAJ.


5.  Joanna, Fruit Fantasy, Gruboziarnisty peeling do ciała Soczysta malina - Bardzo przyjemny, owocowy, taniutki peeling do ciała :) Cudownie pachnie i fajnie wygładza skórę. Pełna opinia o nim TUTAJ.

6. Mama's -  Olejek przeciw rozstępom - Skuteczny olejek przeciw rozstępom. Bardzo wydajny. Mieszanka różnych olei zamknięta w jednej buteleczce. Pełna opinia TUTAJ.

7. Mama's -  Krem przeciw rozstępom - Dobry produkt, skuteczny, nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Bardzo wydajny. Pełna opinia TUTAJ.


Znacie któryś z powyższych kosmetyków? 
Jak się u Was sprawdza? Może macie ochotę któryś poznać?

11 komentarzy:

  1. Całkiem fajne denko i ciekawe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta wersja żelu Balea znalazla sie w moich ulubieńcach! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. To serum z Biovaxa zawsze mile wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię żele Balea chyba przede wszystkim za piękne i kolorowe opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum Biovax A+E najlepsze! Jak mi się tylko kończy, kupuję następne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam serum Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie miałam żadnego. A denko skromne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zabezpieczam końcówki serum biovaxa A+E i zgadzam się z pozytywnymi komentarzami na ten temat :D taniutkie, wydajne, zupełnie nie obciąża, ba! włosy rzadziej mi się łamią i rozdwajają, więc suuuper :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...